I oktober 2000 tog jeg til Beijing for at deltage i International Watch Fair, husk Rolex, Cartier, Vacheron Constantin, og flere andre sværvægter mærker. Den Panerai spæde, også blandt et hjørne, skal efter testen være den første udstilling i det kinesiske oversættelse var det ikke. "Se Forum" booth, så jeg udefra som åleglat Zhaixin for ærlig Mr. Zhong Yonglin, leger med sin Blancpain Tourbillon. "Watch Forum" er ikke bare medierne, var også på skærmen som et brand. Han fortalte mig at være opmærksom på denne store mand kaldet Panerai, og forklarede mig Fortid og Nutid i den italienske flåde. Dette er min første lang snak med Mr. Chung, fortalte han alvor, men jeg har ikke tykke sorte hår slank håndled eller pinligt Mens torpedo. Så sent som 2002 købte jeg kun Panerai. Efter et par hvert år, stoppede aldrig, aldrig slippe af antallet af Patek Philippe brand, er blevet en betydelig. Som for indledende Anbefal en ven til at komme i gang, jo mere talrige.
Venstre: PAM00382 højre: PAM00507
En bevægelse fra 1997 tiltrådte Richemont Group Nirvana genfødsel af italiensk mærke (selvfølgelig jeg kender 1860 original), bygger på flere store Stern simple shell-formede, ingen bullshit farve i bare ti år at færdiggøre de andre hundred år gik på gaden, blive en meget ventede brand, er faktisk en myte. Jeg er myten af vidnet, men også en meget lille andel af grundlæggerne, foruden vanvittigt at købe Panerai Der findes flere typer af auktion record har jeg stadig holder. For et par år siden var min alma mater, College of Business Administration opfordring MBA sagen til min virksomhed, ville jeg hellere ikke tøve med at anbefale Panerai person, der driver en kuglepen til at skrive en skitse, så vores studerende ikke har råd til at købe ure har en hårdt mål.
Panerai priser plausible, produktion er begrænset, pass-through uden problemer, et tab på ikke flere individuelle modeller kan også præmie endda røre. På dette punkt. Mange århundrede gamle bag sejrrige hær af auktionerne Hvis du ønsker at gøre smålige, Panerai modeller er små som, men virkelig nå niveauet for myten, ikke for meget, bare flexor til en knytnæve:
1, kaldet 1997 Special Edition 021, platin Rolex bevægelse, begrænset udgave af 60, at prisen på 20 millioner, Chung sagde, at han var der Zhetou i. Efter en løbsk hest, blot et par år, gik lige til en million. I dag er stadig stærk;
2,2005 203 Angelus 28 kædebevægelse stålplade, begrænset udgave af 150, husk er 140.000 prissætning. Den højeste auktion Pladen har passeret 80 mio. Er stadig under svævende;
3,2011 Composite Materials 28 kæde 339 limited edition på 1500, prissætning små 11 mio i 2011, Sotheby Hong Kong efteråret auktion Lot3506 selv at begå HK 325 tusind dollars, næsten tre gange til prissætningen. Efter faldet;
4,2011 kobber tabel 382 limited edition 1000, prissætning 80000 somethings. 2012 Sotheby Hongkong Spring skyde Lot2212 HK $ 212500, mere end det dobbelte af præmien. Efter faldet;
5,2011 52mm kronograf stålplade 300, begrænset udgave af 99 prissat til mere end 270.000 i 2012, Sotheby Hong Kong efteråret auktion Lot2191 provision HK $ 437500, næsten det dobbelte af prissætningen. Men kun nu skudt.
Den første myte er virkelig ikke kopiere, når Richemont formand Johann Rupert til mindre end 100 millioner dollar til at købe hele Panerai 60 021 straks at inddrive omkostningerne. Endelig er en myte, det er min skilte skabelse 8. oktober 2012 på Sotheby Hong Kong Convention and Exhibition auktion site, næsten ved siden af hammeren på samme tid, modtog jeg den triste nyhed om dødsfaldet af klokken mester, straks forlade afvisning af en licens.
Altar bordet i dag, er formålet med den nye tabel, til hænderne kunne tjene penge på den basale Patek Philippe og Panerai individuelle modeller, Patek Philippe er den århundrede gamle naturligvis har sine hemmeligheder, Panerai bare ti år har denne succes, i virkeligheden, er en myte.
Ancient myte er ikke skabt af Gud, men de oprindelige forfædre baseret på deres egen forståelse af de begrænsninger af naturfænomener manglende videnskabelige grundlag fantasy men plausible forklaring er mental onani. Det er Peis myte ikke en Panerai oprettet, men Pei fans er baseret på en manglende forståelse om driften af brand i færd med at spille tabel har effekten af forskellige vilde begreb konventionel sæt paradigmer og fuzzy kriterier.
Myte er blevet bredt cirkuleret, kan retfærdiggøre, ingen fejl, er det vanskeligt at spørgsmål. Men i de senere år, mærket under dække af myten om øjeblikkelig succes desperat snuppe pengene og midlerne til at åbne gradvist fra det skjulte, burst sneak det til knap tilslørede slør af myte.ga til se marke ure som Rolex kopier og Bell & Ross 42mm Model
Nenhum comentário:
Postar um comentário